Blog
// Legfrissebb:
A világ legdrágább reklámja – a Superbowl
Te tudod, hogy mennyibe kerül a világ legdrágább reklámja? Ha nem, olvass tovább, megdöbbentő adatokat mutatunk!
Olvass tovább >>
Legyél te is olyan sikeres, mint Barbie!
Fakereteket gyártó cégből játékgyártó kasszasiker?! A Mattel megcsinálta! A BARBIE film az új világszenzáció!
De hogyan áll a toplisták élén? Miért rohannak az emberek a moziba kortól és nemtől függetlenül, hogy lássák az új Barbie filmet?
Olvass tovább >>
A Tesco árakció nem árakció!
Ha eddig úgy gondoltad, hogy a hipermarketeknek azért megy jól, mert folyamatosan árakcióznak, akkor tévedtél! Megmutatjuk neked, valójában mi is áll a háttérben! És jól figyelj, mert a Te pénzedről van szól
Olvass tovább >>
Most leleplezzük a Coca Cola nagy sikerének titkát! KATT IDE!
Szeretnéd tudni, hogy hogyan lett sikeres a világ egyik legismertebb márkája, a Coca Cola? Olvass tovább, lesz néhány meglepő tény, amit nem is gondoltál volna!
Olvass tovább >>
Három út a szakértői márkához, vágjunk bele együtt!
Hallottál már arról a három útról, amikből akkor kell választanod, mikor szakértői márkát szeretnél felépíteni? Ha nem, akkor tarts velünk, mert elhoztuk neked ezt a három utat, amivel ezt a márkát meg tudod valósítani!
Olvass tovább >>
FIGYELEM! Itt a fizetős Facebook és Instagram! Mi fog történni?
Hallottad már az új hírt? Elérkezett a reklámmentes/előfizetéses Facebook és Instagram!
Olvass tovább >>
Ezt mindenképp olvasd el, mielőtt könyvet írnál!
Gondolkoztál már azon, hogy szívesen írnál egy könyvet?
Olvass tovább >>
Japán üzleti titkok, amiktől neked is szárnyalni fog a vállalkozásod!
Úgy érzed elakadtál az üzletben, és nem látod a fejlődést?
Akkor most előzz le mindenkit Te is 3 japán ősi filozófiával!
Olvass tovább >>
A világ leghatásosabb reklámja, és a nagy közösségi média áttörés
Pszt, figyi! Szeretnéd tudni hogyan csináld meg a világ leghatásosabb reklámját az AI segítségével? Vagy, hogy hogyan érj el a közösségi médián egyszerre sok like-ot és sok pénzt is?
Olvass tovább >>
Abúzív kényszerkapcsolatban él a Facebookkal a kkv-k többsége
A Facebook által letiltott vállalkozások 55%-a semmilyen magyarázatot nem kapott, miközben egy letiltás által okozott átlagos kár közel 1,2 millió forint volt.
Olvass tovább >>
Őrült üzleti ötletek, amikből dől a pénz
10 vállalkozási ötlet, amik garantáltan felpörgetik a kreativitásodat
Olvass tovább >>
A konkurencia-leváltó levél
A legendás ajánlat, amivel telített piacon is tarolhatsz és “elszerethetsz” ügyfeleket
Olvass tovább >>
10 ok, amiért IGAZÁBÓL vásárolnak a vevők
Mi az a 10 fő érzelem, aminek a szikrája berobbantja a vásárlási ösztönt?
Olvass tovább >>
A vágykeltő kérdőív trükk
Hogyan kelts vágyat egy új vevőben a terméked, szolgáltatásod iránt egy meglepően egyszerű de kevéssé ismert módszerrel?
Olvass tovább >>
Áremelés versenyágazatban
6 egyszerű módszer, hogy Tőled vegyék akkor is, ha nálad drágább - vevővesztés nélkül!
Olvass tovább >>
Ismeretlenségből az iparágad élére, szokatlan marketing modellekkel
Hogyan legyél drasztikusan eltérő, ami már a vevőknek is feltűnik? Példákkal!
Olvass tovább >>
Hogyan kell egy céget pozicionálni – lépésről lépésre?
Tudtad, hogy a Nike, amikor indult, kizárólag maratonfutókra volt specializálva? Ezzel tört be a piacra, ezzel a szűkítéssel. A pozícionálás a legfontosabb marketing feladatod, amit ha nem végzel el, akkor a hangod elvész a zajban...
Olvass tovább >>
Top 5 online vásárlási szempont – 2021 update
Ha fent vagy a social-en, és szeretnéd robbantani a követőbázisodat, akkor figyelj, mert jön pár újdonság 🙂
Olvass tovább >>
Piackutatás: amit SOHA ne kérdezz meg a vevőktől
Ha fent vagy a social-en, és szeretnéd robbantani a követőbázisodat, akkor figyelj, mert jön pár újdonság 🙂
Olvass tovább >>
Hogyan szerezz több követőt – őrült módszerek (egy részük legális!)
Ha fent vagy a social-en, és szeretnéd robbantani a követőbázisodat, akkor figyelj, mert jön pár újdonság 🙂
Olvass tovább >>
Rosszindulatú kommentek kezelése: mit törölj, vagy mit válaszolj?
Ha a posztod, hirdetésed alá érkezenek troll, spam, rosszindulatú vagy vádaskodó kommentek, mit érdemes törölni, melyikre válaszolj és mit válaszolj? Példákkal.
Olvass tovább >>
„Reménytelen eset a termékem?”
Hogyan mérem fel egy konzultáción 10 perc alatt, hogy a termékedben / szolgáltatásodban van-e piaci potenciál, vagy évekig fogsz küzdeni csalódottan, mások sikereire irigykedve?
Olvass tovább >>
Bizalomépítés villámgyorsan
Ismeretlen vagy még a piacon? Vevők nem ismernek, nem bíznak benned? Durva hátrányból indulsz? Ugorj a sor elejére ezzel az extrém technikával!
Olvass tovább >>
Miért nem indul be a céged? Top 10 marketing probléma
Marketing duguláselhárítás: keressük meg együtt, hol akad el a céged sikere? Top 10 ok, plusz egy bónusz.
Olvass tovább >>
Monster vs Red Bull: piaci betörési esettanulmány
Van gigantikus, "legyőzhetetlen" konkurensed a piacon? Így vedd vele fel a versenyt...
Olvass tovább >>
Bizalomépítés: mennyire gyanús a céged első látásra?
Jelek, amik megléte vagy hiánya elrettenti azokat, akik először találkoznak a cégeddel. Hány pontot érsz el a csekklistánkon?
Olvass tovább >>
Lezárások utáni újranyitás: 10 marketing tennivaló
Hogyan pótold be a kiesett forgalmat, és kezdd el újraépíteni a leapadt tartalékaidat
Olvass tovább >>
Jótett helyébe jót várj!
Inspiráló kampányok, amikkel egész kis cégek úgy tették jobbá a világot, hogy közben sokszorosan jól jártak ők is.
Olvass tovább >>