Találatok száma:5 db

Online futószalagok - Termék eladás + szakértői vevőszerzés

Szerző: Wolf Gábor

2017-05-26
Honlapot tervezel? Vagy online kampányt? Itt a tervrajz, hogy milyen elemekből kell felépítened. DUPLA kiadás: 1. Online futószalag egy terméked folyamatos eladásához; 2. Szakértői futószalag folyamatos vevőszerzéshez.

Kedvenc reklámjaim - Másold le és tarolj!

Szerző: Wolf Gábor

2017-05-24

Ismerj meg egy tucat remek hirdetést, köztük:

- Aminek a cégvezetők képtelenek ellenállni.
- Hogyan legyen 100% az e-mailed olvasottsága?
- A hirdetés, ami egy sok millió dolláros bizniszt tölt meg vevővel.
- Egy szolgáltató ezzel duplázza meg a vevőit.
- Telített piacon ez a hirdetés csábítja el a konkurencia vevőit.
- A levél, ami miatt TUTI reagálnak az árajánlatodra.


Hogyan tedd ütősebbé a hirdetéseidet, gyorsan és könnyen?

Szerző: Wolf Gábor

2017-05-12

Hogyan reklámozza magát egy reklámszakember? Uncsik a reklámjaid? Erőltetett a szövegük? Túl nyomulósak? Tarts velünk és megtanítjuk, hogyan írd át a reklámjaid címsorát a legjobban bevált 5 címsor típusra. Miért? Először is, mert egyszerű, másrészt mert azonnal lendületesebbek, élvezetesebbek,és hatásosabbak lesznek a hirdetéseid - megmutatjuk, hogyan!


Sok megosztást akarsz kapni? Használd ezeket a poszt típusokat

Szerző: Wolf Gábor

2017-05-16

Feltűnt, hogy kiemelkedően magas megosztást kap pár konkrét poszt típus. Ki sem kell írnod, hogy "érmegosztani", mégis rekord számú megosztást kapnak. Szeretnél spórolni a hirdetési költségeiden azzal, hogy megemeled az organikus elérésidet? Nézzük, mit kell tenned...


Az ellenállhatatlan ajánlat elemei és összeállítása

Szerző: Wolf Gábor

2017-05-20
Hirdetsz? Kampányolsz? Cégnek adsz ajánlatot - és NYERNI akarsz a többiek előtt? Itt a recept. Olvasd végig és csináld velem!

Hello! Te ki vagy?

Kérlek válassz!