Találatok száma:2 db

Hogyan tedd ütősebbé a hirdetéseidet, gyorsan és könnyen?

Szerző: Wolf Gábor

2017-05-12

Hogyan reklámozza magát egy reklámszakember? Uncsik a reklámjaid? Erőltetett a szövegük? Túl nyomulósak? Tarts velünk és megtanítjuk, hogyan írd át a reklámjaid címsorát a legjobban bevált 5 címsor típusra. Miért? Először is, mert egyszerű, másrészt mert azonnal lendületesebbek, élvezetesebbek,és hatásosabbak lesznek a hirdetéseid - megmutatjuk, hogyan!


Premier: itt az első tévé reklámunk!

Szerző: Wolf Gábor

2010-06-16

Vagy nézd meg nagyobban itt >>

1) "Gábor, régebben fújtál a tévé reklámra!"

Nem ez az első marketing tanítás, amit "visszahívunk". Mióta 2001 végén elkezdtem a Marketing Commando-t, annyit fejlődött itthon a marketing ipar, hogy újra és újra frissíteni kell a tanítást - ezért jó, hogy annyi ügyféllel dolgozunk együtt!

A tévék most kezdenek végre normális konstrukciókkal nyitni a kkv-k felé. Ezek még mindig nem olcsók, de ha melléteszed azt a reklám stratégiát, amit tőlünk tanulhatsz, akkor bármennyibe is kerül, hamar kifizetődővé kell válnia!

Egyre vigyázz: ami túl olcsó tévé ajánlat, az nem biztos, hogy jó Neked. Azért ne fizess, hogy egyszer-kétszer lemenjen a reklámod! Erről többet a júliusi Navigátor hírlevélben olvashatnak a tagok - akik csak most fognak bele a marketingbe, azok számára ez úgy sem érdekes még.

A TV reklám működési elve

Nézd meg marketinges szemmel is a tévé reklámunkat, és észre fogod venni azt a klasszikus receptet, amit tanítunk:

  1. Nevén nevezzük az elején a célközönséget
  2. Probléma megnevezése (kis vizuális kiegészítő: amíg a problémákról van szó, addig a videó ablak fekete-fehér.)
  3. Ígéret megnevezése, kis extrával: nem én mondom, hanem az ügyfeleink, így a reklám sokkal hihetőbb, hitelesebb
  4. És a végén persze az utasítás: menj és nézd meg a honlapot.

Nézd meg, nincs benne semmi olyan, amit ne tudnál akár Te is megírni, megkomponálni, megcsinálni! Ugyanazt a receptet használnom én is, amit Neked is tanítok már 2003 óta a Hipnotikus Reklámszövegekben

Köszönet:

Köszönet Szűcs Jánosnak (sz-video.hu), aki segített a vizuális koncepciót összeállítani, majd felvette, megvágta, beletette a special effekteket; köszönet Weiser Istvánnak (webvizio.hu) akinek a stúdiójában dolgoztunk; Kis Tamásnak (Vitalcomp) aki a design-t készítette; és Wolf Péternek, akitől a zenét kölcsönkaptuk.

Köszönöm ezen kívül annak a három ügyfelünknek, akik annyira jó elismerő idézetet adtak, hogy így bekerültek a TV reklámba: Ollár Zsuzsa (bioparna.com); Krista Gábor (Yes Autorent); és Alkér Orsi ( csodasuli.hu).

Látod, ha jó ügyfél idézetet írsz nekem, akkor aztán minden lehetséges felületen dicsekedni fogok Veled! :)

 

Coming soon...

A reklámhoz alakul egy új honlap design, új bónuszok a feliratkozóknak, és még egy másik tv reklám is - ezekről még infó hamarosan, semmiről nem fogsz lemaradni!


Legyél te az első,

aki ezt a blogot olvassa!

Kérem a Marketing Commando hírlevelét, benne híreket újdonságokról, ütős marketing technikákról, valamint a Marketing Commando által meghirdetett rendezvényekről, tananyagokról és egyéb akciókról, hogy semmiről se maradjak le, amivel növelhetem a versenyképességemet! Feliratkozásommal elfogadom az Adatvédelmi irányelveket.