Most olvass akkor tovább, mert megmutatjuk, hogy ezeket hogyan tudod megcsinálni azonnal!
A rövid példák levezetéséhez az OTP bank a partnerünk, nekik köszönhetően mutatjuk meg neked a példákat, hogy áttörő sikereket érj el!
Egyébként itt megjegyeznénk, hogy csináltunk egy mini felmérést az utcán kíváncsiságból, hogy vajon az emberek készpénzzel vagy kártyával fizetnek szívesebben? *Dobpergés* A 12 megkérdezett emberből 10 választotta a bankkártyát, tehát győzött a bankkártya! Erről egy rövidke kis videónk is készült Szentendrén, amit közösségi oldalainkon megtekinthetsz!
Na de kezdjük azzal, hogy megalkotjuk a világ leghatásosabb reklámját az AI segítségével! Példaként nézzük meg azt, hogy hogyan tudod látványosan megjeleníteni a reklámodban, hogy nem egy bankfiókban fizeted be a készpénzt, hanem egy ATM-ben.
Kérjük is akkor a ChatGPT segítségét!
„Hello ChatGPT! Te egy reklámügynökségnél dolgozol. A feladatod ötleteket adni arra, hogy hogyan lehet látványosan demonstrálni azt, hogy jobb-e egy ATM-ben befizetni KP-t a számládra, mintha hagyományosan egy bankfiókban fizetnéd be. Adj erre 5 reklámötletet!”
Lássuk, hogy vajon mit ajánl a ChatGPT!
1.Ötlet: Videó prezentáció
„Készítsen el egy olyan videós prezentációt, amely bemutatja az ATM pénzbefizetési funkcióját lépésről lépésre!”.
Ez kezdésnek nem is rossz, ugye? Ezt a saját termékeddel is meg tudod valósítani! Fontos, hogy a vásárlóid ismerjék és tudják a terméked funkcióit.
2.Ötlet: Élő bemutató
„Hívja be az utca emberét az ATM elé, és mutassa be nekik a pénzbefizetés előnyeit, valamint, hogy hogyan lehet ATM-en keresztül befizetni pénzt a bankszámlára”.
Igen, a videós prezentáció is remek lehetőség, de hát nem szuper, ha ezt a vásárló élőben tudja megnézni? Élj bátran ezzel a lehetőséggel is!
3.Ötlet: Social media kampány
„Indítson egy kampányt a közösségi médián, melynek során bemutatja az ATM KP befizetési funkcióját! Használjon hashtag-eket, amelyek vonzóak lehetnek vállalkozóknak, például #pénz, #bank, #kp, #atm!”
Korábban már mi is hangoztattuk, hogy fontos a hashtag-ek használata, és látod, a ChatGPT is ezt ajánlja! Hashtag használatra fel!
4.Ötlet: Összehasonlítás a hagyományos pénztári befizetéssel
„Mutasson be egy videóban két vállalkozót. Az egyikük hagyományos módon a bankfiókban fizet be készpénzt a számlájára. A másik egy ATM segítségével fizet be KP-t a számlájára. Mutassa be egymás mellett, hogy mennyivel gyorsabban végez az, aki az ATM-et használja!”.
Nagyon hatásos tud lenni, ha a vásárló a saját szemével látja azt, hogy ez esetben az ATM használatával mennyivel könnyebb lenne az élete. A te terméked miben segíti a vevőt? Mit tudsz nekik látványosan prezentálni, miben vagy különböző?
5.Ötlet: Videós testimonial-ok
„Készítsen videót ügyfelekkel, akik már használják az ATM készpénz befizetési funkcióját, és akik kifejezik a videóban az ezzel való elégedettségüket!”
Elégedett vásárlók! Hát ők a legjobbak! Ha vannak jó és hiteles referenciáid, akkor az mindenképpen növeli az esélyeidet a növekedésre!
Neked melyik ötlet jött be leginkább, mit használnál a legszívesebben?
De térjünk is át a másik nagyon fontos kérdésre, amire mindenki tudni szeretné a választ: Hogyan legyen a social-ön egyszerre sok like-od és sok pénzed?
Igazából erre a válaszunk egy nagyon egyszerű és hatásos marketing taktika, mégis kevesen használják. Ha nem ismernéd, ne aggódj, mi most eláruljuk neked ezt az apró trükköt, amit könnyedén bevethetsz a vállalkozásodnál!
Megint hívjuk segítségül az OTP bankot példaként!
Tehát, gondolj a követőidre úgy, mint egy ATM-re! Hogy használja a legtöbb ember az ATM-et? Hát kiveszi a pénzt!
És mire használják a legtöbben a social-t? Reklámozzák a saját terméküket és sales-eznek!
Ezzel vigyázz, mert lemeríted a bankszámládat, kimeríted a követőidet, magyarán szólva lemeríted a saját „social egyenlegedet”.
De erre is van megoldás, ami pofonegyszerű! Kíváncsi vagy arra, hogy hogyan tudod ezt az egyenleget feltölteni? Nézzük meg!
Amikor az ATM-be beteszel pénzt –mert ugye nem csak kivenni lehet pénzt, hanem be is lehet fizetni-, azzal feltöltöd a számládat, és a számládon több pénz lesz. Eddig egyszerű, nem?
És ugyanígy, amikor a social-re posztolsz hasznos tippeket, érdekes infókat, friss híreket, ami miatt a követőid megállnak a görgetésben, akkor mosolyognak, élvezik és értékelik ezeket. Ilyenkor Te igazából feltöltöd a „social egyenlegedet”.
Gondolj bele! Egy leürített bankszámláról nem lehet felvenni pénzt, ugye? És ugyanígy, a kimerített követőknek sem lehet eladni!
Szóval, Te milyen értékes és tartalmas anyagot tudnál átadni a követőidnek, amivel feltöltöd a Te „social egyenlegedet”?
@marketingcommando Hogyan tudod hatásosan demonstrálni a SAJÁT termékedet, szolgáltatásodat? Megmutatjuk! --- A videó az OTP megbízásából készült. #szponzoralttartalom #marketing #pénz #ai #business #üzlet #vállalkozásm ♬ original sound - Gábor Wolf