Fontos hírt hoztunk nektek!
Október 30-án érkezett a hír, hogy a Meta bejelentette, hogy novembertől elérhető lesz a REKLÁMMENTES/ELŐFIZETÉSES Facebook és Instagram az EU-ban, az EGT-ben és a Svájcban élők számára az európai szabályozásnak való megfelelés érdekében.
Egyből felmerülhet a kérdés, hogy na de vajon mi fog történni, sok mindent befolyásol majd ez az opció? Ezt mindannyian kíváncsian várjuk!
Amit ez az új lehetőség kíván:
Hogyha valaki előfizet rá, akkor ezentúl nem fog kapni ezeken a platformokon hirdetéseket/reklámokat semmilyen formában.
De nyugalom, semmi pánik!
Alternatív megoldásként, hogyha Te nem szeretnél előfizetni erre, akkor továbbra is elérhetőek lesznek az ingyenes verziók, ahol releváns hirdetések fognak látszódni, ez nem fog változni.
Amit még erről érdemes tudni, hogy két fajta előfizetés is lesz, ugyanis nem mindegy, hogy mobiltelefonon szeretnénk használni az alkalmazásokat, vagy desktop-on.
Amennyiben desktop-on szeretnénk használni, akkor 10 euró/hó.
Ha valaki úgy dönt, hogy inkább mobiltelefonon használná ki ezt a lehetőséget, akkor 13 euró/hó.
Nagyon kíváncsiak vagyunk, nektek mi a véleményetek a változásokról?
Szerintetek hogyan és mennyire fogják befolyásolni a vállalkozások életét?
@marketingcommando Elő fogsz fizetni? —- #socialmedia #facebook #instagram #előfizetés #gdpr #socialmediamarketing ♬ eredeti hang - Gábor Wolf