Akkor ez a röpke cikkünk neked szól, ugyanis most megosztunk veled pár fontos dolgot, amit mindenképp tudnod kell, mielőtt belevágnál ebbe a projektbe!
Szóval, a mai témánk: hogyan írj könyvet és futtasd fel?
A legelső és talán legfontosabb kérdés, amit először át kell gondolnunk egy könyv megírása előtt, az az, hogy miért írjunk könyvet? Ezt azért nem árt tudnunk!
Mindenképpen legyen az előtted, hogy a könyvet ne a pénzért írd, hanem azért, hogy a saját márkád építsd, emellett pedig a szakértői márkádat növeld! Hidd el, jobban meg fog térülni a könyv, hogyha nem a pénzre koncentrálsz!
És akkor most nézzünk meg pár olyan rövid és könnyű tippet, trükköt, hogy miért is jó az, ha van egy saját könyved, és hogyan tudod azt felfuttatni!
1.tipp
Nagyon fontos topik, hogy a könyved minek a szakértőjeként definiál téged, mivel már eleve úgy kell megírnod azt.
Mutatunk erre pár példát, hogy érthetőbb legyen, hogyan is kell ezt megfontolnod.
Például: „TikTok kézműveseknek”. Ez világosan pozícionál téged, ebből tudnak következtetni az olvasók, hogy te minek a szakértője vagy.
Vagy ha azt mondod, hogy „Építőipari projektek elnyerése Ausztriában”, az is elég egyértelműen pozícionál téged a piacon. Ha valakire ez igaz, akkor az a könyv világítani fog számára, akár a Libri-ben veszi meg, akár online rendeli meg.
Vagy akár „Műkörmösök pénzügyi Bibliája”, ez is egy remek ötlet lehet, nagyon jól hangzana!
Tehát, ez az első, hogy valaminek a szakértőjeként kell, hogy pozícionáljon a könyv téged.
2.tipp
Onnantól kezdve, hogy véghez vitted ezt a projektet, ez a könyv nem a terméked, nem a profitforrásod, hanem a névjegyed lesz. Ez a könyv a márkaépítő eszközöd, a vevőszerző eszközöd. Eláruljuk most neked, hogy ezzel kérsz ajánlást is majd!
Ezt például meg tudod tenni így is:
„Hadd adjak oda egy könyvet! Tudod mit? Hadd adjak kettőt! Ha van olyan ismerősöd, akinek ez hasznos lehet, add oda neki!”. Szuper lehetőség, ugye?
3.tipp
Rövid, de lényeges pont az is, hogy ezt kell majd reklámoznod csaliként. Tehát nem a szolgáltatásodat reklámozod, hanem a könyvedet.
Magyarán szólva, először a könyvedet megveszik, utána upsell-ben el tudod adni nekik a szolgáltatásodat.
4.tipp
És végül, de nem utolsósorban tudnod kell, hogy ezzel mész majd másokhoz podcast interjúkba is. Ha megírtad a könyvet annyi a teendőd, hogy körbe küldöd a podcastereknek, akiket a célcsoportod hallgat.
Ezt egészen egyszerűen meg tudod tenni egy ilyen üzenettel:
„Figyi, írtam egy új könyvet, szívesen jövök róla adni egy interjút, itt vannak a javasolt kérdések is hozzá.”
És, ha ezeket mind teljesíted, akkor van egy nagyszerű hírünk számodra: onnantól kezdve lecserélheted a marketingedet a könyvre, ezt garantálhatjuk!
Így a cikkünk végére, neked milyen ötleteid lettek a saját könyvedhez? Mikor fogsz Te is belefogni egy ilyen projektbe?
Erről szóló videóinkat az alábbi linken érheted el: