Wolf GĂĄbor,
a Marketing Commando guruja most egy tettre- és naprakész
medior marketingest keres.
medior marketingest keres.
Ha azt mondanĂĄm, hogy nincs mĂ©g egy olyan munkahely, ahol ennyi KKV-s marketing-tudĂĄs Ă©s tapasztalat vĂĄr, akkor… jelentkezel hozzĂĄnk?
3-4 kampĂĄny Ă©vente, 3500 goto-s tag, 200 pro elĆfizetĆ, 35 ezer feliratkozĂł, 150 ezer követĆ, 1 milliĂł fölötti videĂł megtekintĂ©sek, 400 ĂłrĂĄnyi könyvtĂĄri tananyag, 5 Ă©lĆ rendezvĂ©ny Ă©vente, 6 mindenre elszĂĄnt kollĂ©ga Ă©s 200 ezer meghĂłdĂtanivalĂł potenciĂĄlis ĂŒgyfĂ©l vĂĄr rĂĄd, hogy velĂŒnk vezĂ©nyeld mostantĂłl ezt az izgalmas marketing-fesztivĂĄlt!
Bitang mĂłdszereket adunk mikrĂł-, kis- Ă©s közĂ©pvĂĄllalkozĂĄsoknak, hogy hatĂ©kony marketinggel könnyebben keressenek többet, mint tegnap. Minden nap Ășjra.
Mi lesz a munkaköröd?
NĂĄlunk kiĂ©lheted magad multitaskingban Ă©s kedvedre hasznĂĄlhatod a fantĂĄziĂĄdat, mert te ĂŒzemeltetheted a CommandĂłs marketing rendszert: pont Ășgy fĂ©sĂŒlöd össze a szĂĄlakat, hogy GĂĄbor korszakalkotĂł ötletei megvalĂłsuljanak. A kĂ©szre kigondolt koncepciĂłinkat a megfelelĆ online felĂŒletre formĂĄlod, sĂnre teszed Ă©s elindĂtod, hadd szĂłljon â ebben a kulcsfeladatban jĂłszĂłval, tapasztalattal Ă©s gondos briefelĂ©ssel mindenki tĂĄmogatni fog az elsĆ perctĆl.
Na de mik lesznek a feladataid?
Egy kiadĂłs onboarding idĆszakot koreografĂĄltunk neked…
â amĂg tudod majd, hogy mit milyen hangsĂșllyal Ă©s ĂĄbrĂĄzattal mondanĂ©k,
â hogy milyen feladat elĆtt szisszentem fel a Monsteremet,
â hogyan jegyzem le a kocsiban az ötleteimet
â Ă©s egy remek steak Ăze utĂĄn milyen gondolat indult el a fejemben.
Ăgy egyszerƱsĂtjĂŒk mindkettĆnk Ă©letĂ©t: Ă©n mehetek a dolgomra Ă©s te is szabadon teheted a tiĂ©det, mert Ă©rezzĂŒk, hogy minden fine.
A WolfGĂĄbor.
Igen, GĂĄbor vagyok, Ă©s nekem az az okĂ©, ha te Ă©rted a dolgod. Ha Ășgy alakul, hogy le kell jĂĄtszanod pĂ©ldĂĄul egy orgonadarabot, mert kiesett a fellĂ©pĆ, akkor te azt mondod: Add a kottĂĄt, dĂ©lutĂĄn koncertem lesz! â na, az ilyen belevalĂł, bevĂĄllalĂłs hozzĂĄĂĄllĂĄssal lehet engem kenyĂ©rre kenni!
Ăn most nem egy olyan marketing-profit keresek, ami mĂĄr mindent tud, Ă©s mindent lĂĄtott, de te vagy az âĂ©n emberemâ, ha vadul lobog benned az a bizonyos tƱz. Ha imĂĄdsz tanulni, tesztelni, kockĂĄztatni Ă©s megint okulni. Mert nincs is ahhoz foghatĂł Ă©rzĂ©s, amikor eggyel kompetensebb szakikĂ©nt jövĂŒnk ki egy tapasztalatbĂłl â nem csak elmĂ©letben, hanem a valĂłdi hĂșs-vĂ©r gyakorlatban.
ElĆre szĂłlok, kicsit „vadnyugatos” velem dolgozni.
Akkor leszĂŒnk mi jĂł tĂĄrsak, ha egyetĂ©rtesz velem abban, hogy âa variĂĄlĂĄsâ csak ĂșjratervezĂ©s. AzĂ©rt kell sokszor mĂ©g egy kört futni, hogy jobb eredmĂ©ny szĂŒlessen, mint elĆtte akartuk.
Bevallom, Ă©n bĂŒszke vagyok arra, hogy inkĂĄbb sokszor tĂ©vedek, de mindig ötletelek Ă©s tanulok â Ă©s amelyik ötlet kiĂĄllja a tƱzprĂłbĂĄt a fejemben, csakis azzal indulunk el. âš
Tegnap Ăłta könnyen lehet, hogy beszĂ©ltem 6 emberrel. Szembejött velem mondjuk egy cikk. Gondolkodtam egy sort fekvĆtĂĄmaszozĂĄs közben. Igen, gyakori, hogy mĂĄsnap Ășgy kezdem: âAmit mĂșltkor beszĂ©ltĂŒnk: sztornĂł, helyette azt kĂ©ne, hogyâŠâ. Ha ilyenkor nem vĂ©rben forog, hanem velem csillog a szemed, akkor szuperĂŒl ki fogunk jönni.
Ha bĂĄrmiben elakadsz, Wolf GĂĄbor privĂĄt angol nyelvƱ tudĂĄstĂĄrĂĄhoz is kulcsot kapsz! Ez az orszĂĄgban az egyik legnagyobb belsĆs online könyvtĂĄr â ha fel se tƱnik mĂĄr neked, hogy csakis angolul kutakodsz a neten, mert Ășgy sokkal komolyabb szakcikkeket olvashatsz, akkor ez a marketing-lelĆhely igazi kincs lesz neked!
Nem sok mĂĄsik ĂĄllĂĄs van, ahol kimondottan kötelezĆ, hogy munkaidĆben Facebook-ozz Ă©s TikTokozz, hiszen ott talĂĄlod a legjobb lenyomatot arrĂłl, merre megy real-time a marketingvilĂĄg. Ha te is Ășgy lĂĄtod, hogy a social media nem butulĂĄs, hanem jĂĄtĂ©k Ă©s fejlĆdĂ©s, akkor trendvadĂĄszatra fel!
LegyĂ©l te az a marketing-misszionĂĄrius, akinek a nevĂ©t imĂĄba foglaljĂĄk a sikeres ĂŒgyfeleink!
Ćk Ă©hes-szomjas KKV-k, akik felismertĂ©k, hogy Ășj mĂłdszerek kellenek, hogy lĂĄssĂĄk-halljĂĄk Ćket az ĂŒgyfeleik az online zajban. Olyan gyakorlatias tudĂĄs kell nekik, ami holnap mĂĄr mƱködik is.
Vidd Te hĂĄzhoz a pozitĂv vĂĄltozĂĄst az ĂŒgyfeleinknek!
A megfizethetetlen lelkesedésedért cserébe:
Ha te is abban lĂĄtod a marketing szĂ©psĂ©gĂ©t, hogy mi nem ĂĄlmokkal, vĂĄgyakkal, fairy dusttal operĂĄlunk, hanem egy olyan Ă©rthetĆ tudĂĄst adunk az embereknek, amivel meghekkelhetik a sajĂĄt piacukat, akkor Halleluja!
â tĂ©ged keresĂŒnk!
Ha örömmel lennĂ©l a Marketing Commando evangĂ©liumĂĄnak ĂŒgynöke, akkor csomagolj
â Ă©s csatlakozz most ehhez a vallĂĄsosan frissen zsizsegĆ, innovatĂv csapathoz!
A kivĂĄlasztĂĄs menete
SzeretnĂ©nk megtalĂĄlni a legjobban passzolĂł Commandos marketingest, ezĂ©rt a kivĂĄlasztĂĄst 4 szakaszra bontottuk. Minden fordulĂł utĂĄn Ă©rtesĂtĂ©st kĂŒldĂŒnk neked, hogy tudd Ă©ppen hol ĂĄllsz a folyamatban.
Ăgy lĂĄtod, itt az idĆ, hogy csatlakozz a frissen zsizsegĆ, innovatĂv csapatunkhoz?
Add meg adataidat, vĂĄlaszaiddal bizonyĂtsd talpraesettsĂ©gedet Ă©s Ă©rdeklĆdĂ©sedet! âŹïž