Marketing
Szuperkonferencia

2018. május 23-24
Park Inn, Budapest

MÉDIA MASTERCLASS

2018. május 25
Park Inn, Budapest

A konferenciáig:

83 NAP
21 ÓRA
39 PERC
53 MÁSODPERC
Jegyvásárlás

MI A MARKETING SZUPERKONFERENCIA?

  • 1 A Marketing Commando éves, legmagasabb szintű, 2 napos rendezvénye (most akár 3 napos!)
  • 2 TOP ügyfeleink számára, akik a legerősebben akarnak fejlődni
  • 3 ... és akik a legfrissebb újdonságokat és a legerősebb stratégiákat követelik
  • 4 2008 óta, minden évben. Ideje fellépned az "MSZK szintre"?

JEGYVÁSÁRLÁS

A márka, ami beindított, nem az, ami híressé fog tenni!

Tudtad, hogy a legtöbb ma ismert márka induláskor valami teljesen más volt? 

Felismered vajon ezeket a HÍRES márkákat:

1. BackRub
2. Brad’s Drink
3. Tokyo Tsushin Kogyo
4. AuctionWeb
5. Computing Tabulating Recording Corporation
6. Confinity
7. Blue Ribbon Sports

Neeeem? Várj, és így:

1. Google
2. Pepsi-Cola
3. Sony
4. eBay
5. IBM
6. PayPal
7. Nike
Bizony! A Google mint BackRub indult be. Amikor akkora volt, mint a Te céged.

Wow! Ugye? 
Van márka, ami BEINDÍT. 
És van márka, ami ELTERJESZT.

És nem csak szimpla átnevezésről beszélünk ám! A világhódításhoz ezek a cégek visszaültek a márkatervező asztalhoz. Új stratégia. Újragondolt célpiac. Szorosabbra húzott arculati szabályok. Megreformált termék portfólió. Átírt küldetés.


Figyelj, a Marketing Commando is úgy indult, mint NetSmart, online marketing tanácsadást kínált… és egyáltalán nem biztos, hogy mint MC fogunk “megöregedni” :)


Mert a márka, ami beindított Téged, 

garantáltan nem az, ami el fog terjeszteni


Nem biztos, hogy át kell nevezned. Nem biztos, hogy új logo kell. De egy biztos: az a márka stratégia, ami egy vállalkozást beindít, nem az, ami aztán kiszélesíti és elterjeszti.


Ha úgy érzed, ideje megtervezni a továbblépést, mi összeszedtük Neked mindazt, ami a döntéshez és a stratégia alkotáshoz szükséges. Eltöltesz velük és a VIP ügyfeleinkkel két napot, hogy megtervezd a világhódító márkádat?

PROGRAM - Marketing Szuperkonferencia 2018


WOLF GÁBOR   MARKETING COMMANDO

Blue Ribbonnak hívták, és kizárólag marathon futóknak adott el specializált sportfelszereléseket. Amikor megláttak egy piaci trendet, a fitnesz termek terjedését és az aerobic növekvő népszerűségét, rájöttek: az eredeti márka zsákutca. Ezért újratervezték a márkát, a stratégiát, a termék kínálatot, mindent. Megszületett … a Nike.

A régi márka indította be a céget - de a továbbnövekedésre nem volt alkalmas. Az új márka rázta le a láncokat, hogy terjeszkedjenek, szélesítsenek, piacot hódítsanak. Először otthon, majd az egész világon. És ők csak egy példa a sok közül.

A márkafejlesztés, márkaátalakítás egy vezetői feladat. Meg kell hoznod legalább 5 fontos döntést. El kell engedned vevőket, partnereket, akár termékeket is hozzá.

Ne ragadj meg a “beindító” márkánál!

Ahogy a tűz beindításához papír kell, de a tűz fenntartásához szén, egy cég indulásához egy “beindító” márka kell - az elterjedéséhez viszont egy “terjesztő” márka szükséges.

Tudod, sokan miért nem váltanak egész életükben, és maradnak kicsik, maradnak a “beindító” márkánál? Mert vagy félnek a változástól, vagy nem is tudják, mit kell tenniük. 

Mert ez nem csak arról szól, hogy legyen új logó, pozícionálás, célpiac, vagy termék kínálat.

Wolf Gábor előadásában megkapod a legfontosabb döntési szempontokat, látni fogsz sok inspiráló példát, amit még sosem hallottál, és kapsz egy keretet, csekklistát: most, hogy már beindultál, jöhet a terjeszkedés!

Ne felejtsd el: az a márka, ami beindított Téged,  garantáltan nem az, ami el fog terjeszteni.


JANATA KRISZTA   MARKETING COMMANDO

Nem, ez nem a logódról szól.
Nem is az arculatordól.

Janata Kriszta, a szavak mestere, ezúttal egy kifinomult, mégis szuper-hatásos témával foglalkozik:

hogyan tudsz a szövegeiddel
önkéntelen érzelmeket felkelteni
EGYETLEN SZEMVILLANÁS alatt?

A módszerrel, amit bemutat, akkor nyúlsz bele az olvasó tudatalattijába, még mielőtt olvasni kezdené a posztodat, a reklámodat - így már akkor hatással leszel rá, amikor csak rápillant a hirdetésedre.

És a legjobb: az alkalmazása egyetlen filléredbe nem kerül. Plusz csak egyszer kell megtanulnod: most.  

Leszel-e szerelemmárka első látásra?

Ezt az előadást imádni fogod,
- mert egyszerű,
- mert látványos,
- mert csak példákkal lesz tele,
és egy olyan stratégiával, ami elegáns, és amit szórakozva és élvezettel fogsz megtanulni.

(És amiből életed végéig profitálni fogsz.)

u.i.: Emlékszel, milyen volt, amikor először értetted meg, hogy mi a reklámszövegek mögötti pszichológia? Kinyílt a szemed, és onnan kezdve sosem tudtál ugyanúgy ránézni már egy hirdetésre, mert már értetted a szöveg mögötti hatásmechanizmust. Ez az előadás egy újabb "szemet" nyit ki, egy újabb aspektusát fogod megérteni a hirdetéseknek, amit a többség ma néz - de nem lát.


NYÍRŐ RÉKA   MARKETING COMMANDO

Tudjuk, a Te márkád nem izgalmas, nem szenzációs, és senki nem ébred fel reggel úgy, hogy vágyna rá. Nem Apple, nem Nike, nem Manna. Milyen könnyű nekik!

Talán szoftvert adsz el cégeknek. A gyárához pneumatikus rendszereket. Burkolólapokat kiskereknek. Szállítmányozást többszáz cégnek. 

Olyasmit, amire SZÜKSÉGÜK van, de nem VÁGYNAK rá.

Sótlan cucc. Sótlan vevő. Sótlan tranzakció. Kötelezően konzervatív. Zéró személyes márka.

Hogyan lehet ilyen keretek közt márkát építeni?
Sőt,hogyan lehet egy ilyen márkát elterjeszteni?
Hogyan lehet hozzá érzelmeket kapcsolni? 

Nézd meg a legjobb példákon keresztül, a B2B márkaépítés stratégiáját!

Előadó Nyirő Réka, a Marketing Commando tanácsadója és a Marketing Fitnesz Programunk vezetője, aki olyan B2B márkákkal dolgozott, mint a mint a Flottauto Lízing Kft, DSV Hungária Kft., Columbus Értékesítő Kft., Sunbelt Kft., E-Help Kft. Kelet-Agro Kft, stb.

A JÖVŐ VILÁGSIKERRE TERVEZETT MEGJELENÉSE

PÁLFI ÉVA   BRANDSTYLIST

Képzeld el, hogy kapsz ajándékba 10 000 óriásplakátot, akár több országban – rá mernéd tenni a mostani arculatodat?

Tegyük fel, hogy a szuper termékedért könyörögve töri rád az ajtót 3 kapós influencer, hogy Téged reklámozhasson a sokezer követőjének - bevállalnád a mai csomagolásoddal?

Vagy felkerülhet az app-od százezer okostelefonra - mehet a mostani logóddal?

Várj, kitalálom: inkább türelmet kérnél mindenkitől, és pánikban kergetnéd a grafikusokat, hogy valaki tervezzen már végre Neked egy igazi, “trendi" arculatot!

Te is tudod: mindegy, hogy online vagy offline, a 21. századi vevő megköveteli a desing-t. Ahogy Steve Jobs mondta: "olyan szép legyen az ikonod, hogy a vevő meg akarja nyalni"

Látod, ahogy közepes cégek, közepes termékkel, de gyönyörű design-nal előretörnek és igazságtalanul nagy teret szereznek a piacon? Nem lenne itt az ideje, hogy ezt az előnyt végre a Te márkád is megkaparintsa?

Hogyan tervezné újra a Te vizuális marketingedet Éva, aki olyan márkák bizalmát nyerte már el, mint Christina Aguilera vagy Naomi Campbell parfümjei? Hogyan éred el, hogy a márkád megjelenésével is ott lehessen a tűzvonalnál, amikor a terjeszkedni kezdesz?

Vegyél részt a Marketing Szuperkonferencia egyik leginspirálóbb, legszínesebb előadásán, és izgalmas világba nyersz belépőt. Élvezd és valósítsd meg Te is!

A MÁRKA TERJED, MINT A TŰZ

AVIDOR ANDRÁS   BNI/FRANCHISE TANÁCSADÓ

Tudod, miért az amerikai cégek a leginkább terjeszkedésképesek az egész világon?

Mert ezeket már az alapításuk pillanatában úgy indítják el, hogy országos terjeszkedésre legyenek képesek - és ez náluk 52 államot jelent. Aki ott országos márka akar lenni, annak 52-szer kell tudnia lemásolni önmagát - ez az, amiért nekik már a vérükben van a franchise. Ők tudják: aki az első államban másolhatóan tud sikeres lenni, az előtt nyitva áll a fél világ!

De mi a helyzet nálunk, a sikeres magyar cégekkel? Még a legklasszabbaknak is van egy fájó gondja: a márkájuk abszolút nem terjeszkedés-képes. Nem franchise-képes...

Pedig tudod, mit tenne a cégeddel egy franchise?

Végre nem TOLNOD kellene a céget. Helyette mások HÚZNÁK előre. 
Ők terjesztenék. Ők szaporítanák. Ők építenék. 

És ehhez az első lépés, hogy a márkádat franchise-képessé teszed - akkor is, ha nem akarsz majd belőle franchise-t csinálni!

Avidor András közel 50 franchise-rendszer felállításában dolgozott tanácsadóként - de nem csak tanítja, csinálja is! A Business Network International (BNI®) magyarországi igazgatójaként ő is egy nagy frqanchise magyarországi partnere, sőt, ezt a franchise-t ő vitte tovább innen Szlovákiába.

Vágysz a futótűz-szerű terjeszkedésre?  Akkor az ő előadását ki ne hagyd! 
Nem akarsz franchise-t, csak egy stabil, erős céget? Akkor csak tanuld el a gondolkodásmódját és tedd vele megdönthetetlenné a cégedet! 

LE TUD GYŐZNI TÉGED A MÁRKA, AMIT MÁR MESTERSÉGES INTELLIGENCIA ÉPÍT?

SEBESTÉNY MÁRTON   SEOLAB

Érdekel a legdurvább online trend? Akkor kapszkodj...

Tegnap még egyedül bíbelődtél a hirdetésed beállításaival. Ma már félautomatán ajánlja fel a Facebook, hogy emeld ki a posztot, a többit intézi ő. Holnap már lehet, hogy majd oda sem enged a műszerfalhoz, mert még elrontanál valamit. Csak mondd meg, mi a célod, a többi az ő dolga. Adj két évet és így lesz!

Szerinted nagy webshop többezer termékének hirdetéseit szerinted emberek bütykölik? Vagy ügynökség? Nos, egyre többnél ilyet már szoftver állítja be a hirdetéseket, ami automatikusan tanul és optimalizál. És győzi le a konkurenseket.

Kérdés: 
Szerinted mennyi túlélési esélye marad annak a vállalkozónak, aki még manuálisan akar kezelni mindent, amire a konkurensei már  szoftvereket, akár mesterséges intelligenciát használnak?

Kérdés: 
Szerinted amikor már mindent, ami automatizálható és optimalizálható, szoftverek fognak kezelni, akkor melyik lesz az az emberi marketing képességed, amire még mindig szükséged lesz? Az egyetlen, amivel kifoghatsz a szoftvereken is? (Meg fogsz lepődni ...)

Milyen jövőre tervezz? Miről kell tudnod? Mik az azonnali tennivalóid? Vezetői tájékoztató Sebestyén Mártontól , a Marketing Szuperkonferencia egyetlen vendégelőadójától, akit 2012 óta minden évben visszahívunk.

MI MOTIVÁL A MÁRKAHŰ(TLEN)SÉGRE?

JÁKÓ ESZTER   BUDAPESTI METROPOLITAN EGYETEM
BRANDT ZOLTÁN   DARWIN'S MARKETING EVOLUTION

2018. február:

Négy generáció titkos mozgatórugóit kutatta le a memetika módszereivel Mérő László evolúciós marketinggel foglalkozó cége, a Darwin’s Marketing Evolution.
A megbízó a Budapesti Metropolitan Egyetem, akik korában elindított reprezentatív kutatásaikat idén egy újabb körrel folytatták: ezúttal kifejezetten a márkahűség rejtett motivációit vizsgálták a "boomerek", az X-ek, az Y-ok és a Z-sek körében.

A generációk eltérő gyakorlati vásárlási szempontjait tavaly már körbejártuk - de mi a helyzet az érzelmeikkel?

- Vajon ezek a generációk magukhoz a márkákhoz is eltérően viszonyulnak?
- Tényleg kimutatható-e tudományosan és mérhetően különbség azokban az érzelmi kötődéseikben és motivációkban, amik ezeket a vásárlói döntéseket befolyásolják?
- Mit jelentenek egyáltalán a Z-seknek a márkák, a hűség vagy épp ellenkezőleg: a hűtlenség?

Vajon van-e helye a szívükben a Te márkádnak is?

WOLF GÁBOR  MARKETING COMMANDO

A "RÁADÁS" ELŐADÁS
A Marketing Szuperkonferencia záró programja

Vannak vállalkozók, akik még bizonytalanok:
- "Akarom én, hogy fennmaradjon ez a márka?" - kérdezik maguktól
- "Ha eladom a cégem, tőlem átnevezhetik, aminek csak akarják!" - mondják mások
- "Ha meghalok, ennek a márkának úgy is befellegzett!" - hallom sokuktól.

És vannak vállalkozók, akik már meghoztak egy döntést:
hogy a márkájuk maradjon fent "örökre". Akik nem csak holnapig látnak el.
Ők generációkban gondolkodnak.
Dinasztiában.

Számukra ez az előadás egy csemege lesz. Ez az előadás ugyanis egy privát mánia, egy lelkes érdeklődés összefoglalója és beszámolója. Nekem a Wolf Gábor és a Marketing Commando brand egy megoldandó probléma. Épp ezért kezdtem kutatni a több generációs márkákat, marketing szempontból, és találtam egy összefüggést, amiről eddig senki nem beszélt.

EGY ÚJ CSEMEGE

  • Mit tanulhatunk az egyházaktól, amit a saját közösségünk építésére használhatunk? (Ilyet csak a Marketing Szuperkonferencián hallasz)
  • Milyen hormonok okoznak érzelmeket, és ezekre milyen marketinggel tudunk közvetlenül hatni?
    (Ilyet csak a Marketing Szuperkonferencián hallasz)
  • A politikai beszédírás mesterfogásaival hogyan tudjuk lelkesíteni, motiválni a célközönségünket?
    (Ilyet csak a Marketing Szuperkonferencián hallasz)

Idén egy valószínűtlen helyről fogunk csemegézni, színes és élvezetes példákat, hogy megértsük: mitől marad fent egy márka 1000 évig?

VIGYÁZAT, CSAK ÍNYENCEKNEK!
Csak a Marketing Szuperkonferencián.

"NÁLUNK A CSAPAT ÉPÍTI A MÁRKÁT, NEM A REKLÁM"

BÁCSFALVI TAMÁS TOP3 INGATLAN

Íme a magyar Wall Street Farkasa: reggelenként motiváló videót készít a csapatának, télen a Maldív szigetekről távirányítja a cégét, és az ország egyik legizgalmasabb ingatlan márkáját építi. De Tamás igazi ereje abban rejlik, ahogy a csapatát építi, motiválja, és a BELSŐ márkját építi, hiszen ezt a márkát nem a tulajdonos, hanem a tanácsadók kell, hogy képviseljék a vevők felé. Arra kértem, ennek a titkába avassa be a Marketing Szuperkonferencia közönségét!

A SÖRFORRADALMÁROK

KURUCZ DÁNIEL & KURUCZ GERGELY FIRST CRAFT BEER

Lehetsz elégedetlen egy sikeres vállalkozással? 

Ez a testvérpár nagy fesztiválokra hozott be híres külföldi előadókat. De valami nem volt az igazi: minden bulinak vége lesz, minden előadó, minden vendég hazamegy - és másnapra elfelejtik az egészet. 

"Valami maradandót kellene alkotni, aminek még évtizedek múlva is örülni fog a világ!" - ezzel vágtak bele az új bizniszükbe. Hogyan? Egy álom megvalósításával: egy kézműves sörfőzde megnyitásával, amit hamarosan egy saját étterem is követett a Király utcában. Mindkettő márka a nulláról, a hatalmas büdzséjű, ismert brandek árnyékában. 

És hogy egy palack sör hogyan forgathat fel egy egész iparágat? Elsőre elég, ha ennyi tudsz: a nagy sörgyártók vasmarokkal őrzik a vendéglátóhelyek kapuit és foggal-körömmel próbálják kívül tartani a független, kis kézműves sörmárkákat.

Hogyan sikerült egy félliteres üveggel még is rést ütni a pajzsukon? Ezt fogják elmesélni a Kurucz testvérek, a sörforradalmárok!


"FUTÓSZALAGON GYÁRTJUK A SZEMÉLYES MÁRKÁKAT"

BAKOS BARBARA & ALMÁSI GERGELY FOREVER LIVING PRODUCTS FÜGGETLEN ÜZLETI PARTNEREI

"Mi annyira utáltuk az MLM-eket, hogy az egyikbe be is léptünk”  - mondja a közgazdász - pilóta házaspár, akik hamarosan nem csak meglepően fiatal csapatot állítottak maguk köré, de úgy meg is mozgatták őket, hogy a teljes MLM szakma gyanakodva kezdett rájuk nézni… 

A titkuk? Az a “csakazértis” szemlélet, amivel először megszerezték az Y generációs kezdő vállalkozóik bizalmát, majd vonzóvá tették nekik az itthon még újszerű vállalkozói életformát: a #laptoplifestyle -t. A lényege: kemény munka, szabad időbeosztásban, online mentorálással - és hogy működik-e? Ez a csapat 13 országból tart össze! Az “Ezt a szakmát csak személyes nyomulással lehet csinálni” szemlélet már a múlté, helyette a minden egyes tagjukkal saját személyes márkát építenek, akik aztán szintén online kommunikálnak a vevőikkel, és egy lépést se nyomulnak. Nyomuljanak inkább a vevők! :) 

"NEM, ÉN NEM AKAROK SZEMÉLYES MÁRKÁT ÉPÍTENI"

KÓCSA LÁSZLÓ CHEFPARÁDÉ

Élt 13 éve egy sikeres IT-s vállalkozó, aki az üzleti szimulációs szoftvereivel minden cégvezetőt lenyűgözött - kivéve önmagát. Neki valami más kellett… hegymászás a Kilimanjarora… főzőtanfolyam Toscanaban… és hogy megalapíthassa az ország első főzőiskoláját! Álomból valóság: a Chefparádé a megszületése pillanatában piacvezető lett - mert akkor még az egyetlen volt a kategóriájában. De aztán hirtelen elözönlötték a piacot a többiek… 

Hogyan maradtak mégis ők a vezető márka? Hogyan terjeszkedtek az országban, hogyan külföldre és hogyan a weben? Mi sikerült és miből lett rémálom? És vajon miért akar László, aki minden héten együtt főz a vevőivel, kimaradni a saját márkájából?

MÁRKA ÚJRAFÉNYEZÉSE

XY , KULCSSZOFT

Egy patinás magyar technológiai márka, ami lassan több mint 20 éves, hogyan vezet be a piacra egy új, fiatalos, modern márkát? Hogyan tud a mester márka alatt maradni, de mégis, független életet élni? Mi volt a stratégia a piaci bevezetés mögött, ami várakozáson felüli eredményeket produkált?


KIS MÁRKÁBÓL KÖZSZEREPLŐ

Panelbeszélgetés egy márkaépítő-kampány alkotóival

D. TÓTH KRISZTA, WMN
DUDITS DÉNES,  DUDITS JÓZANSÁG PROGRAMOK
HORVÁTH JÁNOS, PLADFORM
BÍRÓ GÁBOR, PLADFORM
JANATA KRISZTA, MARKETING COMMANDO
WOLF GÁBOR, MARKETING COMMANDO

Most egy percre képzeld el, hogy egy népszerű portál beválaszt Téged a szerzői közé… mit hoznál ki belőle? Hogyan építenéd vele a márkádat?

Dudits Dénessel, a Józanság Blog szerzőjével pontosan ez történt. Az ezzel járó hirtelen jött rengeteg háttérmunkával azonban nem egyedül, hanem egy egész profi csapat segítségével birkózott meg.

Hogyan fogtak hozzá ehhez a márka-újratervezéshez? 

Hogyan húztak fel Dénes meglévő márkájára egy új kreatív koncepciót, hogy még a legnehezebb témái is könnyen fogyaszthatók legyenek? 

A panelbeszélgetésben D. Tóth Kriszta, a WMN portál nevében mesél arról, hogyan állítanak fel egy komplex tartalom-tervet, 

Bíró Gábor és Horváth János pedig a koncepció és a kommunikációs terv megalkotásának szakmai titkaiba avatnak be.  


A KÉTLAKI SZÉPSÉG-MÁRKA

KOVÁCS ORSOLYA   YURKOV

Egy magyar stylist, aki Budapesten és San Francisco-ban párhuzamosan építi az üzletét? Ha őt kérdezd, ez csak egy technikai részlet, BÁRKI meg tudja oldani, egyszerűbb, mint hinnéd. Ő inkább arra büszke, ahogyan az amerikai ügyfélköre kibővült: miután átváltoztatott pár agyonhajszolt embert, egyikük pszichiátere ledöbbent a styling-kúrája hatásosságán. Hirtelen több betegét is elküldte Orsihoz „énkép-terápiára” – és ha egy biznisz egyszer beindul... akkor nincs megállás: könyv, videók, blog, tréningek, konzultációk, előfizetéses rendszer, csapatépítés. És a szakmai elismerés: Orsit a Marie Claire is beválasztotta a hivatalos bloggerei közé.


AZ EMPATIKUS TERMKÉKFEJLESZTŐ

HORVÁTH SZABOLCS  INNVOICE

Egy kegytárgy boltnak készített raktárkezelő rendszert Horváth Szabolcs, de úgy érezte, hogy nem végzett elég jó munkát. Ezért stratégiát váltott, és a következő megbízójához, egy gyerekcipő bolthoz, hetekre beállt bolti eladónak, hogy megértse az ügyfelet. Sőt, beállt más boltba is, amiről csak az előadásában fog beszélni ;-)

Hogyan nőtt ki ebből a népszerű INNVOICE számlázó és ügyviteli rendszer?

Hogyan strukturálta át a cégét és a marketingjét ezután? Megtudod Szabolcstól - ezt a mintát érdemes lesz követni!

 


TEGNAP CSINÁLTA, MA MÁR TANÍTJA

BERÉNYI ZSUZSA  ARCKONTÚR

Az országban az elsők közt csapott le egy túltelített iparág vadonatúj terjeszkedési lehetőségére. Lett is belőle szépen eredménye: már az egekig tolta az árait, várólistát indított, és még mindig verekedtek érte a vevők. De Zsuzsával közben történt valami: az új szakérteleméből művészetet csinált, a sikerein osztozni akart, a bevételnövelési ötleteiből pedig küldetéstudata lett és egy vadonatúj üzleti koncepciója. Miért és hogyan adja tovább már évek óta Zsuzsa a „Nagy Lehetőséget” a saját régi konkurenseinek, hogyan és mit tanul azért, hogy taníthassa őket? Akarsz tőle tanulni Te is?

 


EGY KIVÉTELES KAMPÁNY SZTORIJA

URBANCZYK ANDRÁS  ANIMACIO.NET

Egy kampány, ami az egész magyar IT társadalomhoz eljutott, és amitől jó pár multinak is leesett az álla. Egy boldog vállalkozó, aki az idei szponzorációkat már nagyrészt eladta, és jelenleg többen is meg akarják venni a cégét. Érdekel a kampánya, ami feltette őt a térképre, és mindezt elérte? 


SIKLAMLÓS TÉMA!

CSERHÁTI-HEROLD JANKA  HORMONMENTES.HU

Olyan területen építette fel a saját szakértő / influencer márkáját, ahol elvileg meg se mukkanhatna, hiszen nem orvos. Nulla tőke + giga kötelességtudat + erős stratégia = ma a legkeményebb tabu témákban is a média őt kérdezi először.  

Hogyan épített a szexualitás és a fogamzásgátlás rétegtémájából mainstream szakértői márkát? Hogyan jutott be TED előadónak? Hogyan valósította meg a klasszikus marketing stratégiát, ahol a piacra egy szűk témával törsz be, majd elkezded szélesíteni, hogy növeld a piacodat és a cégedet?


“CSAK A MARKETING SZUPERKONFERENCIÁN”

TÉNYLEG, CSAK MÉG EGY UNCSI KONFI:

CSAK A SZOKÁSOS, UNALMAS PREZIK...

EGY ÉRDEKES FOTÓ 2008-BÓL

Az első, 2008-as Marketing Szuperkonferencia közönsége
Az első, 2008-as Marketing Szuperkonferencia közönsége

Mi történt velük azóta?

  • 1 Könyvet írt, piacán celeb lett, és kifejlesztett egy sikeres, prémium szintű konferencia sorozatot
  • 2 A B2B piacon ért el sikereket, nagy értékű termékek eladásával
  • 3 Több konferenciát is megszervezett a saját birtokán
  • 4 Az egyik legnehezebb piaci szegmensben országos piacvezető lett
  • 5 Új vállalkozásba kezdett, vidékre költözött, amit azóta onnan menedzsel
  • 6 Máig rendszeres résztvevője a Marketing Szuperkonferenciának
  • 7 Egy sikeres márkát bevezetett a lakossági piacon, majd az IT szolgáltatások terén is indított egy céget, majd a családjával külföldre költözött
  • 8 Vezet egy reklámcéget, írt több könyvet, szabadidejében siklóernyőzik
  • 9 Egy iparág szereplőjéből azok tanítója lett, szakmai rendezvényeket szervez
  • 10 Felfuttatta a vállalkozását, 2012 óta nem is hallottunk róla
  • 11 Egy országosan ismert (és irigyelt) márkát épített fel nulláról, majd lépett vele külföldre is
  • 12 Nagykereskedő, aki bevezette, hogy a kiskereknek fizetniük kell azért, hogy náluk vásárlóvá válhassanak :)
  • 13 Ezer fős rendezvényeket tart, iroda / lakás helyett egy erdőből dolgozik, véleményvezérré vált
  • 14 Sorozat-vállalkozó, azt a cégét, ami miatt ide jött, már eladta, most vállalkozókat képez
  • 15 Van ilyen is: járt hozzánk 2 évig, ami neki elég volt ahhoz, hogy felfuttassa a cégét, azóta nem is láttuk
  • 16 Már Ausztriából jár vissza a konferenciáinkra
  • 17 Felfuttatott egy fogászati klinikát
  • 18 A cégét, amin itt dolgozott, eladta az egyik beszállítójának
  • 19 Az egyik leginkább árérzékeny piacon ő lett a legdrágább
  • 20 Kereskedő volt, de marketing tudásával tréningeket kezdett árulni, majd konferenciákat. Jelenleg egy RT vezetője.
  • 21 Kis boltból nagykerré nőtték ki magukat, akik specialistaként nemzetközi megbízóknak is dolgoznak
  • 22 Egy globális vállalkozást vezet, ami diákok ezreit közvetíti
  • 23 A kis játékboltja után pénzügyi szakértőként pozícionálta újra magát és országos rendezvényeket szervez
  • 24 Felépítette az ország egyik legjelentősebb Adwords ügynökségét
  • 25 Kisvállalkozóból egy kisváros egyik legsikeresebb turisztikai vállalkozója lett, jelenleg egy nagy vidéki város marketingjét bízták rá
  • 26 Felépítette a cégét, eladta, visszavonult. Talán már elmúlt 30 :)
  • 27 Egy sikeres sportvállalkozás után jelenleg nyelvoktató hálózatot épít

Vajon ELŐSZÖR eljöttek - majd EMIATT lettek sikeresek?

Vagy ELEVE sikerre voltak ítélve, és EMIATT vonzotta őket Marketing Szuperkonferencia?

Mindegy: mondj még egy konferenciát, aminek ilyen a közönsége ;-)

JELENTKEZEM ÉN IS!

Zajdó Csaba

Gratulálok Gábor, szerintem ez volt eddig az egyik legjobban sikerült konferenciád!

[...] Bevallom inkább a társaság miatt mentem, és előre szkeptikus voltam az újdonság-tartalmát illetően - és mekkorát tévedtem!

A 18 pontos probléma megközelítésed rádöbbentett, hogy mennyire nem jól közelítem meg a vevőim problémáját a marketing szövegeimben :)
Tehát így tovább!

Zajdó Csaba
webshopexperts.hu

Mesterházy Levente

Ezt érezni kell...

Szuper volt a konferencia!
Felírtam a jegyzeteimbe egy időpontot: 10:49. Az első előadás 9:45-kor kezdődött, 10:49-kor nekem már bőségesen megtérült. És a többi plussz......kevés a hely, hogy mindent leírjak.

Talán a legfontosabb: Azt a gondolkodásmódot amit itt láthattunk, hallhattunk és magával ragadott minket (remélem ezt mondhatom minden résztvevő nevében) minden vállalkozónak látnia, éreznie kellene.

KÖNYÖRGÖM PRÓBÁLJÁTOK KI!!

Mesterházy Levente
topsport.hu

Pécsi Ferenc

Most látom, hogy Te (pontosabban Ti) olyan emberek kezébe adsz egyszerű (néha erősen leegyszerűsített), jól használható eszközöket, akik számára a "hagyományos" úton elérhetetlen lenne a marketing. Nem agymosás folyik itt, nem manipulálás, hanem tudásmegosztás. Gratulálok a Commandósoknak, gratulálok a részvevőknek, örültem, hogy ott lehettem!

Pécsi Ferenc
tartalommarketing.hu

VÁRJ MERT EZ MÉG NEM MINDEN!

Idén először, rögtön a Szuperkonferencioa utáni napra megszerveztünk MÉG EGY SPECIÁLIS TÉMÁJÚ ESEMÉNYT, ez lesz a:

OPCIONÁLIS EXTRA NAP
Marketing Szuperkonferencia: május 23-24
Média Masterclass: május 25

Mi Ez?

Egyetlen, de intenzív nap, ami alatt beletanulsz egy olyan reklám-világba, aminek a legtöbb KKV-s még a nevétől is retteg. Pedig hatalmas lehetőségeket tartogat azok számára, akik mernek MÁST csinálni, mint a többiek! 

Miből áll majd ez a nap?

- Előadások szakértőktől, kemény témákban is
- Konkrét kampányok, esettanulmányok, "hogyan csináltuk" bemutatók
- Kérdezz-felelek szekciók, ahol Te is felteheted a kérdésedet - egyenesen a média         képviselőjének a szemébe (itt az alkalom, elő vele!)
- Rengeteg példa, minta, rengeteg konkrét reklámok, árak, és eredmények

"Mi van?! Egy KKV és a tömegmédia??? Na ne már..."

Akkor figyelj! OK, 10 éve, sőt még 5 éve is ugyanezt mondtam volna. De súlyos dolgok történtek...

Tény #1: egyre több ügyfelünk kérdezi tőlem: „mi állati jók vagyunk online, de egyre többe kerül és egyre nehezebben megy – mit csináljak máshogy, Gábor?” Az elmúlt 1- 2 évben már több „beragadt” online kampányt robbantottunk ki a kátyúból egy-egy kemény offline infúzióval.

Tény #2: egyre több ügyfelünk nő meg akkorára online, hogy szó szerint „kinőtte” annak a kereteit. Ideje gondolkodnia a "másik fajta" tömegmédián – az online marketingje kiterjesztésére:

- nagyobb online portálokra
- rádióba
- óriásplakátokra
- sajtóba
- vagy akár televízióba.

Miért? Akár RENDSZERES használatra – az online tevékenységed felerősítésére. Akár egy FONTOS KAMPÁNYOD felturbózásához. Akár csak egyszer, alaposan felrázni a piacodat – és lerázni a konkurenseidet.

A tömegmédiának HATALMAS ereje van, és mint minden hatalmat adó eszközt, meg kell tanulni használni.

Aki jól használja, annak gyors fellendülést és ismertséget hozhat, akár országosan ismertté is teheti a márkáját.

Aki nem jól használja, az egy csomó zöldfülű hibát el fog követni, és rengeteg, REN-GE-TEG pénzt fog kidobni az ablakon.

Ezért szerveztük meg ezt az eseményt a harmadik napon, külön: "Média Masterclass" néven.

JEGYVÁSÁRLÁS

FIGYELEM:
A tömegmédia egy idegen ország! Ott más nyelvet beszélnek, más szabályok érvényesek, teljesen eltérő a tárgyalási kultúra, és ott a tájékozatlan turistákat kíméletlenül megvágják. NE kockáztasd meg, hogy idegenvezető nélkül lépsz be ebbe a világba!

Kiket fogsz majd hallani, megismerni?

Meghívtunk olyan szakembereket, akik 20 éve ezzel foglalkoznak, napi szinten:
- médiatanácsadók
- média tulajdonosok és kereskedelmi vezetők 
- kreatív szakemberek, akik a reklámüzenet kialakításáért felelnek
- sajtó 
- eddig több mint 1000 kampányért felelő szakértők

De a legfontosabb: olyanok, akikben mi, Marketing Commando, megbízunk! Olyanok, akik a multis munkájuk közben / mellett vállalkozók is, régi követőink, olvasóink, akár partnereink.

Horváth János

Bíró Gábor

Szintai-Molnár Péter

Porkoláb Judit

Fülöp Zoltán

Wolf Gábor

Érdekes infó:
Tudtad, hogy egy ideális tömegmédia kampány 45 napos? Ha ennél rövidebb, akkor nincs ideje az üzenetnek átmenni a fejekbe. Ha ennél hosszabb, akkor az üzenet ellaposodik, a piac megunja.

A Média MasterClass programja

  • Milyen hatásmechanizmusokat fejtenek ki a különböző médiumok a potenciális vevőkre? (Mert nem ugyanazt)
  • A Google és a Facebook hirdetések a kommunikáció mely pontján fejtik ki leginkább a hatásukat?
  • Hogyan kell összeválogatni egy kampányhoz a megfelelő média mixet?
  • Egy médiaajánlat mérlegelésénél mire kell figyelni?
  • Sikerek és kudarcok: sztorik - konkrétumok - fő tanulságok.

HELP:
mikor gyere - mikor ne?

GYERE
ha tervezed szélesíteni a média jelenlétedet, vagy azért, hogy ismertebb márkát építs, vagy azért, hogy egy nagy kampányodra még jobban ráerősíts. Ez esetben mindenképp gyere a 3. napra, mert fogsz kapni egy gyorstalpalót, amitől jobb döntéseket fogsz tudni hozni, jobb eredményeket fogsz kapni, és segít elkerülni a tipikus kezdő hibákat.

NE gyere
ha csak online akarod építeni a márkádat.

A Média MasterClass végére:

  • Lesz egy alap tájékozottságod, amivel magabiztosan beülhetsz egy média tárgyalásra
  • Képes leszel megbízni a médiát vagy egy ügynökséget. Elsőre banálisnak tűnik? Nem az: a "brief-elés" egy külön tudomány, mert amikor megbízod őket, azonnal kiderül, hogy tájékozatlan turista vagy, akit meg lehet vágni - vagy pedig felkészült utazó, akit komolyan kell venni
  • Tájékozottan meg tudod becsülni egy média kampány költségét. Ez nem csak a tervezés, de a tárgyalás miatt is fontos. A kkv-k általában nagyon félrebecsülik a média árakat, pedig ha ismersz pár kulcs adatot, azonnal nagyságrendeket javul a tájékozottságod. (Plusz rájössz, hogy egyes reklámhelyek sokkal olcsóbbak mint hitted)
  • Az esettanulmányok révén megérted, hogy hogyan kell összehangolni egy kampány offline és online elemeit.

JEGYVÁSÁRLÁS

De miről beszélünk igazából:

  • Meg tudod tenni az első lépést, rizikó nélkül, a tömegmédia világába.
  • Egy lépéssel közelebb kerülsz a célodhoz, hogy olyan reklámhelyeken is megjelenj, amiről a konkurenseid álmodni sem mernek
  • Az első tömegmédia kampányod olyan izgalmas lesz, mint amit már rég éreztél! Ez a következő éved valószínűleg legélvezetesebb élménye lesz, ami persze emellett giga ismertséget és versenyelőnyt hozhat, és felteszi a márkádat a térképre. Ki tudja, talán jövőre már Téged akarunk majd meginterjúvolni a sikersztoridról :)
  • Ha már szorongatnak az online határai, végre lesz egy "menekülőutad", mégpedig ELŐRE menekülő út, amire kételyek nélkül, bizonytalanság nélkül tervezhetsz.

GYIK

- "Jöhetek külön csak erre a napra?"
- Igen, az oldal alján ki tudod választani
- "Én már korábban kifizettem a Marketing Szuperkonferencia jegyet, most akkor teljes áron kell megvennem hozzá a Média MasterClass jegyemet?"
- Nem. Neked van egy spéci árad, maximális kedvezménnyel. Erről elvileg kaptál egy email-t ezzel a tárgymezővel:

"MSZK - 2. levél - az ÚJ napról"
Ha nem találod, az ügyfélszolgálat segít:
hello@marketingcommando.hu

06 80 890 808
+36308257162

A Média MasterClass belépőd valószínűleg a médiával való első találkozódon meg fog térülni. Szóval ha tervezel velük találkozni, akkor kifizetődő lesz velünk tartanod május 25-én!

Média Masterclass IRÁNY A TÖMEGMÉDIA!

AJÁNDÉK:
BORS HIRDETÉS ÍRÁS WORKSHOP INGYEN a Média MasterClass résztvevőinek

Ha valaki tudja, hogy hogyan kell egy sajtóhirdetést megírni, akkor az a BORS magazin. Rengeteg hirdetőjüknek ők készítik el a reklámját, ők írják meg a szövegét, és tudják: az a vevő csak akkor jön vissza, ha a hirdetés működött. Szeretnéd eltanulni a mesterfogásaikat? A BORS felajánlása, hogy aki részt vesz a Média MasterClass-on, az automatikusan kap egy belépőt a hirdetés írási workshopjuk-ra, aminek a helyszínét és az időpontját még a Marketing Szuperkonferencia előtt pontosítjuk. Ugye, hogy megéri jönni?

JEGYVÁSÁRLÁS

MIÉRT A MARKETING COMMANDO?

Tudjuk, hogy manapság sok marketing konferencia van. Hogy manapság sokan tanítanak márkaépítést. És ez helyes, hiszen a márkaépítés a marketing egyik legfontosabb eleme! Mi azt akarjuk, hogy velünk járj a legjobban, tehát válassz minket azért,

  • 1 Mert 17 éve gyakoroljuk, számtalan ügyfelünk márkaépítésében, márkastratégiájában voltunk mi a tanácsadók,
  • 2 Mert szinte minden második konzultációnk arról szól, hogy "Réka, Kriszta, Gábor, segítsetek márkát építeni, ismerttebbé válni a piacon!”
  • 3 Mert körülöttünk sok marketing specialista / technológus nem márkaépítést tanít, hanem online márkaépítést, vagy csak szimplán arculattervezést - ők kötve vannak a technológiájukhoz, szemben velünk, akiktől a teljes nagy képet, az átfogó, stratégiai márkaépítést tanulhatod el - ne szűkítsd be az eredményeidet!
  • 4 Mert már nem forrófejű gyerekek vagyunk, hanem (egy fokkal) érettebb szakemberek. Ne ess bele a szűk eszközkörű, inkább lelkesedéssel, semmint tudással kialakított márkákba. Ne ess a "hegedűórát adokveszek" áldozatául... hanem kipróbált, érett, sokszor bizonyított stratégiát kapj...
  • 5 Az igazi ok azonban nem bennünk rejlik. Ne miattunk gyere hozzánk. Hanem az ügyfeleink sikerei miatt. Az ő márkáik sikere, növekedése, piacra való berobbanása miatt. Nincs még egy marketing cég Magyarországon, akinek az ügyfelei hasonló sikereket értek volna el mint a Marketing Commando tanítványai. Mi azt akarjuk, hogy a legjobb hely legyünk, ahonnan csak tanulhatsz. Ha egyetértünk, akkor várunk Téged!

JEGYVÁSÁRLÁS

Marketing Szuperkonferencia
JEGY

Május 23-24

297 000 Ft + 27% áfa

(br 377 190 Ft)

Ezt kérem

Marketing Szuperkonferencia
jegy
+ Média

Masterclass

Május 23-24-25

446 000 Ft + 27% áfa

(br 566 420 Ft)

Ezt kérem

Média
MasterClass
jegy

Május 25

149 000 Ft + 27% áfa

(br 189 230 Ft)

Ezt kérem

Idáig elértél, és még mindig nem vagy biztos?

Miért maradnak le TÉVEDÉSBŐL cégek a Marketing Szuperkonferenciáról?

  • "Nem vagyok méltó"
    Bármilyen fura, sok cég hiszi azt tévesen, hogy a terméke, a cége nem méltó egy nagy márkanévre. Ha ez azért van, mert a terméked rossz, akkor persze, ez igaz. De ha jó a cuccod... ha kaptál már olyan ügyfél visszajelzést, hogy örültek a termékednek, szolgáltatásodnak, akkor nem lenne itt az ideje kiállnod a világ elé?
  • "Nincs erőforrásom egy nagy kampányhoz!"
    Gyakori téveszme, hogy márka felépítése drága. De ez nem igaz! Nem szükségszerűen. Szerinted a mi márkánk mennyiből épült fel? :) Sokkal többet épült a jó stratégiától, mint a beleölt pénztől. Szóval gyere és tanulj meg márkát építeni - a jelszó: többet ésszel mint pénzzel!
  • "Felcseszem a piacot és mindenki rólam fog beszélni"
    Hát ha ez nem a vágyad, hanem a kifogásod, akkor valószínűleg nem Neked való ez a Marketing Szuperkonferencia. Igen, ha úgy építesz márkát, ahogy tanítjuk, rengeteg figyelem fog feléd irányulni. Ezt a konkurencia kommentálni is fogja. Lesz egy csomó munkád ennek a kezelésével. Ez a márkaépítés ára. Én azt mondom: békélj meg ezzel. Erősítsd meg a lelked. Ha Te hajlandó vagy megfizetni a siker árát, mi megmutatjuk, hogyan vívhatod azt ki.
  • "Túl drága a jegy!"
    Ha ezt mondod, akkor Te még sosem fizettél ennyit egy konferencia jegyért. Megértelek. Ez az ingyenes - párezer forintos konferenciák idejében kívül van a legtöbb ember kényelmi zónáján. Hé, amikor én először kifizettem 1800 dollárt egy konferenciajegyért, azt hittem, az a világ összes pénze! De akkor és ott megtanultam: egy konferencia jegyár HATALMAS vízválasztó, ami elválasztja a komoly spílereket az örök próbálkozóktól. Először is, ÖRÜLJ ANNAK, hogy egyáltalán már eljut hozzád egy ilyen színvonalú konferencia híre, már az is egy vízválasztó! És aztán amikor eldöntöd, hogy a következő lépést is megteszed, akkor várunk szeretettel a Top vevőink közt. Mindenki saját magát kategorizálja be.

VÁSÁRLÁS

Visszaszámláló a rendezvényig:
83 NAP
21 ÓRA
40 PERC
00 MÁSODPERC

MEGVÁLTOZTATHATOD A VILÁGOT

A mi “miértünk” demokratizálni a marketinget, hogy olyan eszközök kerüljenek a kezedbe, amivel megváltoztathatod a világodat. Nem csak a sajátodat. Nem csak a családodét. Nem csak a csapatodét. De a vevőid életét is! Hiszünk abban, hogy ha jobb a marketinged, több vevőd életét teheted jobbá. Akik ott leszünk a Marketing Szuperkonferencián, ebben akarunk nagyot előre lépni. Nem elaprózni. Nem halogatni. Nem félni. Hanem kiteljesedni a szerepünkben, a jobb marketing révén.